Salg og forretningsprocesser Udskriv E-mail

Det er tankevækkende hvad et øget salg på 10% kan gøre for enhver organisation.

De fleste medarbejdere i virksomheder, der arbejder med salg, har tidligere deltaget i salgsuddannelse. De fleste af disse medarbejdere erkender også, at de ikke bruger værktøjerne og holdningerne i fuldt omfang.

Derfor handler salgsuddannelse i vores optik mere om ændrede holdninger og forandringer af vores opfattelser af salgets muligheder.

Salgsuddannelse er efter vor mening en sag for den samlede organisation. Derfor er det ikke kun de sælgende medarbejdere, der skal deltage, men i lige så høj grad administrative medarbejdere. Det handler om forandringer af virksomhedens kultur og syn på salget som en tværgående opgave.

Der er således brug for at arbejde med salget for de sælgende medarbejdere. Salgsledelse for de medarbejdere der skal styre salget og følge op på dette. Og salgssupport for de medarbejdere der skal støtte op omkring salgsaktiviteterne.

Brush-up på de grundlæggende salgsteknikker er også ofte et naturligt element.

De fleste virksomheder arbejder også i dag med Key-account tankegangen, og dette kræver ligeledes en omlægning af salgsorganisationen og metoder.

 
< Forrige   Nste >
 
 
Konsu-Net ApS - Erik Kjærgaard: Tlf.: 3032 2034 - Ejner Knudsen: Tlf.: 2146 8065